понедельник, 9 марта 2015 г.

Тонування скла

Автомобільний бізнес. Як відкрити виробництво тонування автосткла


Збільшуючий ажіотаж на придбання автомобілів дає великі доходи, як великому бізнесу, так і маленькому. На основі високого попиту будь-які підприємства мають хороші шанси на успішну діяльність.
Основним з шансів заробити гроші на автомобільному бізнесі є  створення підприємства по тонуванню.Тонування використовується у автовласників для охорони особистого життя пасажирів, водія, також використовується для краси і з метою зменшення сонячних променів, проникаючих в салон автомобіля.



Подібного роду послуги служать також не основною виручкою для служб технічного обслуговування, центрів з продажу тоновання сткла і центрів по впровадженню додаткової апаратури до автомобіля (телевізори, музичні установки, підсвічування і так далі).
Відкриття бізнесу не вимагає великої кількості початкових вкладень і складає приблизно 1.500 доларів. З такими вкладеннями виробництво може розраховувати на прибуток в розмірі до 3.000 доларів щомісячно.Почати такий бізнес під силу команди з кількох чоловік (як правило 2-3 майстри). І що найприкметніше, одним з майстрів за сумісництвом може бути власник  виробництва.
Збільшення об'ємів продажів послуг, пов'язаних з тонуванням, зв'язують із зростанням кількості автомобільної техніки, що продається. Продажі автотранспортних засобів щорічно збільшуються на 20-30 відсотків. Проте це число не про що не говорить, оскільки до послуг з тонування звертаються лише 1 з 10 автовласників.
Витрати автолюбителя на тонування свого автомобіля складатимуть приблизно     80-150 доларів.   10-30 доларів  від цієї вартості йдуть на матеріал для тонування, на оплату роботи майстра і оренду. Бізнес буде рентабельним і успішним при наданні послуг 30 автомобілям щомісячно. Надійні і сталі компанії на ринку обслуговують в місяць близько 60 клієнтів, і мають шанси на отримання прибутку в розмірі від 3.000 до 10.000 доларів
Головною проблемою цього почину являється робота співробітників (майстрів). Вибір необхідного місце розташування і кількість інвестицій не так важливі,адже що найменша погрішність при роботі з тонировочною плівкою відразу буде помітна і буде браком в роботі компанії.

Етап 1. Місце і устаткування

Найбільш вигідним місце розташуваннями компанії по тонуванню автосткла являтимуться наступні місця:
Відкрите, доступне, проїзне місце;
Місце з можливістю зручно доїхати, недалеко від основних автомагістралей;
Місця, безпосередньо розташовані у точках заправки і миття автомобілів;
Ретельно підібране місце необхідно опалювати, стежити за чистотою і порядком. Поли, стіни і стелі мають бути рівні. У приміщення повинне поступати необхідна  кількості світла. Площа приміщення повинна складати 20-40 квадратних метрів.
Плата за оренду складатиме приблизно 10 доларів за 1 квадратний метр в місяць.

Етап 2. Інструмент і вибір матеріалу

Розглянемо витрати, пов'язані з оснащенням і необхідним матеріалом :
Стіл для розкроу, призначений для розрізу тону тонувальної плівки, - 30-50 доларів;
Мінімальний набір інструментарію (ножі, леза,розпилювачі, фартухи і так далі) - 100-150 доларів;
Тонувальнам плівка в рулонах по 46 квадратних метрів -4-12 доларів за 1 квадратний метр;
Один рулон плівки буде досить для надання послуг 10-12 автовласникам. Ціна на плівку залежить від її светлопроникаємості

Етап 3. Специфіка

Специфікою є те, що тонування безпосередньо залежить від об'ємів продажів транспортних засобів, чим більше продається автомобілів, тим більше клієнтів у виробництва. Витрати на обслуговування одного відвідувача складають приблизно 2 години. Бізнес полягає в професійному монтажі спеціальної плівки з певним рівнем світлопроникності на скло автомобіля. При цьому, від працівника не потрібно спеціалізовані знання в цій області.
Основним чинником є якісно виконана робота, а це обумовлюється досвідом і акуратність.

Читайте також : покраска автомобіля рідкою гумою

Етап 4. Персонал

Для забезпечення безперервного надання послуг з тонування,
 маленької компанії досить буде мати 2-3 співробітники. Обов'язковою умовою хоч би для одного з них буде наявність досвіду в цій сфері. Навчити інший персонал може постачальник плівки і устаткування.

Етап 5. Розкручування

Найбільш успішними видами розкручування своєї точки обслуговування будуть:
Реклама, оголошення в періодичних виданнях для автолюбителів (журнали, газети);
Роздача листівок в місцях скупчення машин (пробки,стоянки, паркінги);
Радіореклама на хвилях автолюбителів;
Реклама на автомитті і пунктах заправки;
Підсумок по бізнесу:

Витрати:

Оренда приміщення і вибір місце розташування (20-40квадратних метрів) - 500-1.000 доларів;
Реєстрація, закупівля необхідного устаткування,інструменту і матеріалів (оснащення - 150 доларів, плівка - 200-600 доларів) - 1.200-3.доларів;

Прибуток:

При наданні послуг одному або двом замовникам в день -прибуток складатиме 3.000 доларів.
Окупність бізнесу складе 1-2 місяці

МОжливо вам буде цікаво : газобалонне устаткування

Комментариев нет:

Отправить комментарий