Як відкрити свій автосервіс

Як відкрити свій автосервис. З кожним роком стає в нашій країні все більше і більше автомобілів на дорогах . Проблема з пробками в містах яскраво підтверджують цей факт.Так само подивитеся річні об'єми продажі в країні автомобільних фірм. Ці цифри дійсно вас вразять. А оскільки автомобілів все більше, це означає і клієнтури додається.
Що стосується саме автосервісу, то тут можна додати, що цей вид бізнесу може принести власникові стабільний і солідний прибуток .Але відразу хочеться відмітити -конкуренція в цій справі дуже висока, незважаючи на великий попит. Тут дуже важлива якість послуг, що надаються. Більшість автовласників намагаються знайти один автосервіс і відвідувати тільки його.
Річ у тому, що власники автомобілів не люблять довіряти своїх "залізних коней" будь кому, вони краще почекають декілька днів, але довірять автомобіль в перевірені руки свого майстра. Тому, якщо ви зможете робити якісні послуги з ремонту автомобілів і грамотно організувати свою бізнес діяльність - постійні клієнти у вас будуть завжди, ну відповідно і прибуток від бізнесу.
Бізнес автосервіс.
Розпочнемо з вибору приміщень.Головні вимоги, які зараз ставить закон перед такими приміщеннями : відстань до найближчого житлового будинку або учбового закладу має бути більше 50 метрів,відстань до найближчого озера, водойми, річки має бути більше 150 метрів. Так само обов'язковою умовою є наявність каналізації і водопостачання.Саме місце розташування вашого автосервісу особливого значення не має, якщо ви дійсно зможете створити хорошу репутацію і завоюєте постійних клієнтів, то до вас поїдуть хоч на край світу. Далі вам необхідно визначити -які саме послуги з ремонту автомобілів ви робитимете.
Ось увесь список послуг :
- ремонт двигуна;
- ремонт кузова;
- малярний ремонт;
- ремонт ходовий;
- ремонт електрики;
- зміна витратних частин автомобіля (заміна фільтрів, оліїі так далі);
- шиномонтажные роботи.
Як відкрити автосервіс.
Природно, що самий кращий варіант, якщо ви зможете робити усі послуги відразу. Тоді ви охопите увесь клієнтський потік в цьому бізнесі. Але зробити це украй складно із-за цілого ряду причин. По-перше, це грошові кошти, щоб робити усі послуги відразу вам треба вкласти дуже велику суму на устаткування для роботи і на облаштування приміщення. По-друге, відразу знайти грамотних і знаючих свою справу фахівців дуже складно.Тому спершу виберіть чотири напрями для вашого бізнесуі докладіть усі свої зусилля, щоб організувати ці послуги максимально якісно і правильно. Чому саме чотири напрями? Багато експертів вважають, що саме ця цифра допоможе не "померти" на перших стадіях розвитку вашого бізнесу, надавати менший набір послуг просто нерентабельно. Після того, як ви визначилися з кінцевим списком послуг вашого бізнесу, можна визначитися з площею приміщення і кількістю боксів для вашого конкретного автосервісу.
Далі можна почати пошук відповідного приміщення, або ділянки для будівництва. Але я б вам радив шукати приміщення, що нехай навіть знаходиться на завершальних етапах будівництва. Так ви позбавите себе проблем пов'язаних з будівництвом і документами на неї.Набагато простіше переробити приміщення під автосервіс, ніж будувати нове. Але якщо такого приміщення немає, то можна і побудувати його. До речі,оренда приміщення або ділянки в такому бізнесі недоречна.
У випадку якщо ваш орендодавець поміняє свої плани і захоче, скажімо, зробити в приміщенні свій бізнес, то ви втратите усі засоби, які вклали в приміщення і його облаштування. Можливий варіант оренди з подальшим правом викупу приміщення, але знову ж таки, раптом ваша справа не піде і у вас не буде засобів викупу, ви так само витратите вкладені кошти на повітря. Так усе-таки кращещоб ваш бізнес був повністю у вашій власності.
Тепер обговоримо дуже важливе питання – персонал вашого автосервісу. До працівників тут дуже багато вимог,оскільки від них дійсно дуже сильно залежить ваш бізнес.Вони повинні знати свою справу на 100% давати гарантію на свою роботу. Представте ситуацію - ви приїхали відремонтувати не працюючу фару перед далекою дорогою до родичів, зробили - вона світить. Але потім ви виїхали і знову поломка - знову не горить та ж фара.
Окрім витрачених нервів, вам доведеться ще раз витратитися в найближчому автосервісі на все той же ремонт фари і на штрафи, якщо вас по дорозі до ньогозупинять співробітники ДАІ. А оскільки зараз заправилами ПДД фари необхідно включати завжди при русі, вони обов'язково вас зупинять і випишуть протокол.Ви вже явно будете невдоволені вашим автосервісом, а якщо вам скажуть що несправність із-за не якісного ремонту, то навряд чи ще раз повернетеся в такий автосервіс.
Вообщем ваші майстри повинні робити дійсно якісні ремонтні послуги. Так само ваш персонал має бути гранично чесний з клієнтами. Зараз дуже багато автосервісів, працівники яких навмисно вводять в оману клієнтів і говорять їм, що у них несправні цілком робочі деталі і механізми. Вони спеціально починають лякати автовласників фразами - "Ой що це? Немає так неповинно бути! Це точно поміняти або відремонтувати"! Нажаль, таких недобросовісних працівників дуже багато.
Але усе таємне стає явним і коли ви зрозумієте, що вас просто обманюють і викачують раз по раз гроші - тоді виточно влаштуєте скандал і більше ніколи туди не повернетеся.
Читайте також : Газобалонне устаткування
Як відкрити свій автосервіс.
Після того, як ви набрали досвідчених працівників, можна починати облаштування вашого автосервісу і закупівлю устаткування. Саме ваші працівники повинні допомогти вам визначитися який інструмент і яке устаткування знадобиться для надання послуг. До речі, в данному випадку можна спробувати знайти б/у устаткування(підйомники, домкрати, компресора і так далі ). На цьому ви зможете заощадити, але ви обов'язково повинні переконатися в працездатності устаткування і укласти угоди купівлі-продажу, в яких будуть обумовлені мінімальні терміни гарантії.Інакше купувати б/у устаткування дуже ризиковано. Ще один спосіб мінімізації витрат в цьому випадку це лізинг.Багато компаній пропонують зараз не погані умови лізингу устаткування для автосервісу. Так само дуже зручно якщоу вас буде організований продаж самих ходових запчастин автомобілів. Це зручно і для вас і для ваших клієнтів. Ось чому - представте до вас приїхав клієнт,говорить не працює та ж фара, майстер розібрав фару ісказав треба міняти деталь X.
Її треба купити, навіть якщо найближчий магазин в 500 метрах - це все одно не зручно йти пішки далеченько, а автомобіль розібраний. Вообщем, якщо у вас буде стандартний набір самих ходових запчастин, то клієнт заощадить
свої час і нерви, а ви, зробивши не велику націнку, отримаєте додатковий прибуток.
Тепер пару слів про оформлення документів для цього бізнесу. Спершу реєструєте свій бізнес в одній з організаційно-правовій формі. Далі отримуєте дозвіл від СЭС який говорить, що ваші умови і послуги відповідає усім встановленим нормам. Далі вам необхідно отримати дозвіл пожежників – ваше приміщення повинне відповідати усім вимогам протипожежної безпеки. Так само у вас має бути на руках договір про вивезення сміття.
Ще потрібні документи на запчастини, якщо ви ними торгуватимете, але багато автосервісів роблять це нелегально, просто купують запчастини і торгують ними. Ось основний набір необхідних документів.
Як відкрити автосервіс. Середній автосервіс при вдалій організації приносить власникові від 2000 до 5000 доларів залежно від зовнішніх бізнес умов і набору послуг, що надається. Окупається цей вид бізнесув середньому від 1,5 до 2 років. Але навіть якщо ви почнете отримувати стабільний доход від вашого бізнесу розслабляться не варто. Дуже важливо зберегти постійних клієнтів - балуйте їх знижками і прислухайтеся до їх прохань.
Можливо вам буде цікаво: Тонування скла
Комментариев нет:
Отправить комментарий