четверг, 12 марта 2015 г.

Бізнес секонд-хенд

Ідеї для ведення секонд-хенд бізнесу


Багато людей вважають, що краще попрати непотрібні речі, почистити і продати їх. Після цього додати трохи грошей і купити нові речі.

Хто ж продаватиме ці найуживаніші речі?

Може бути хтось, а може бути і ви? Чом би і ні! Багатьом людям (особливо літнім) нові речі не по кишені. Для них головне, щоб річ була практична: тепла, зручна, міцна, а те, що вона трохи поношена - не важливо.
Є і інші приклади приклади: якщо необхідно терміново придбати сукню на весілля або вечірку. Воно не буде одягнено більше одного разу. Відмінні варіант - це купівля одягу в магазині секонд хенд (або ж секонд хенд складі). Власне кажучи,причин відвідати магазин    секонд хенд може бути маса.

Бізнес план секонд хенд

Бізнес план для відкриття магазину секонд-хенд може допомогти створити фінансовий консультант, або ж приятель, що має уявлення про відкриття власного бізнесу. У цей план входитимуть маркетинговий план (коли і що уценять, повертати здавальникові, скільки грошей вкласти в рекламу), фінансовий план (необхідна сума, яку необхідно вкласти, очікування точки  беззбитковості, аспекти погашення кредиторської заборгованості).

Можливо вам буде цікаво: Магазин електротоварів

Приміщення і сервіс

 Само собою зрозуміло, що удома такий бізнес не розташуєш. Тоді де? Рада: поблизу місць, де частіше ходять пенсіонери. Це непогане рішення. Недалеко для того, щоб просто зайти і поцікавитися. А в дні отримання пенсії або ж вашої акції - навіть придбати щось. Таким чином бізнес "піде". Місце розташування вашого магазину може також залежати від очікуваного асортименту товарів. У магазині необхідно обладнати примірювальну кабінку з дзеркалом, освітленням.

Не забудьте скрупульозно відсортувати товар: верхній одяг повинен знаходитися окремо від спідниць, брюк,светрів, сорочок і так далі
Будьте максимально уважними на прийомі. Уважно вивчите кожну річ на предмет наявності дір, плям, місць реставрації одягу. Це допоможе вам краще упізнати асортимент пропонованого вами секонд-хенду, скластийому ціну. Якщо товар потребує серйозного відновлення,його брати не варто. Це просто не рентабельно.

Як отримати задоволених клієнтів, які повернуться до вас або порекомендують вас?

Заведіть два журнали. Один для побажань і контактних даних цих покупців (телефон, ім'я, електронна пошта), а інший -реєстр замовлень, що поступають від реальних покупців. У обох журналах обов'язково має бути графа про побажання клієнта в придбанні того або іншого одягу.Після вступу товару, який      відповідає параметрам записів в одному з журналів, - дзвонимо потенційному покупцеві.Частина з них стане вашими постійними             клієнтами,особливо ті, що з другого журналу.

Читайте також: Магазин керамічної плитки

Комментариев нет:

Отправить комментарий