Бізнес план магазину настільних ігор

Ми усі в дитинстві грали в настільні ігри. Раніше, щоб придбати та побалувати свою дитину
подібністю "настільного хокею чи футболу" тридорога переплачували спекулянтам, але ті часи пройшли і зараз в магазинах величезний вибір настільних ігор.
Перевага настільних ігор в тому що такі ігри можуть вестися в невеликому закритому приміщенні, в потягу або в іншому транспортному засобі, і, взагалі, у будь-якому місці, де є стіл або просто лавка в парку.
Гравці в таких іграх, як правило, можуть залишатися на одному місці, їм не треба активно переміщуватися..
Найчастіше настільні ігри розраховані на кілька чоловік,хоча є і виключення, наприклад пасьянси або пазли.
Можливі різні способи класифікації настільних ігор.
По кількості гравців можна виділити ігри:- Для одного гравця.
- Для фіксованого числа гравців.
- Для довільної кількості гравців.
По динаміці:
- Покрокові.
- Динамічні.
За характером ігри:
- Інтелектуальні (логічні, стратегічні) ігри.
- Азартні. Ігри, в яких на результат впливає випадковийчинник.
- Ігри на фізичні здібності.
За змістом:
- Абстрактні. Ігри, прямо не пов'язані з реальним життям.
-Імітаційні. Гра більш менш достовірно моделює певний реальний процес, ситуацію, подію.
А ви знаєте про те, що існують справжнісінькі клуби "Любителів настільних ігор", і навіть проходять змаганні із зовсім
не дитячими призами. Настільними іграми захоплюються не лише діти, але і дорослі. Настільна гра - це цікаво і
весело, допомагає розвивати аналітичне мислення, уява.Ви теж любите настільні ігри?
Можливо вам буде цікаво: Секонд-хенд
Тоді чом би вам не відкрити свій магазинчик, що спеціалізується на таких іграх?

гру можна у "Дитячому світі", магазинах іграшок, дитячих магазинах.
Але є у них один мінус - усі ігри упаковані, і прочитати про них можна лише на коробці, а самі продавці рідко знають відмінності
абсолютно усіх ігор, наявних у них в асортименті.Врахуйте це, щоб уникнути такий недолік. Для цього,можна зробити
не просто вітрину, уставлені всілякими іграми – створіть невимушену обстановку.
Поставте столики із стільчиками по всьому магазини і розкладете на них відкриті ігри. Повірте, це не залишить байдужим
жодного клієнта. Це вже перевірений маркетинговий хід.Зайшовши в такий магазин гру можна не просто прочитати, але і
спробувати пограти в неї, поторкати, все перевірити.
Не забувайте про те, що ігри необхідно постійно міняти і оновлювати. Крім того, для зручності, можна буде умовно розбити
магазин по секторах на дитячі ігри і для більше дорослих. Можна ще і розділити на ігри різного профілю :аналітичні
пазли, розважальні, загадки, менеджмент та ін.
Тепер про приміщення, знадобиться приміщення не менше 50 квадратних метрів, можна орендувати приміщення в торговому центрі. Чи
зняти в якомусь спальному районі так ви зможете трохи скоротити об'єм необхідного первинного капіталу. Ще краще
буде якщо приміщення з окремим входом.
Найважливіший чинник при пошуку необхідної площі під магазин - відсутність по близькості конкурентів.Продумайте назва
свого магазину, слоган (для реклами, який на слуху і легко запам'ятовуватиметься) і інтер'єр. Бажано інтер'єр зробити
у яскравих фарбах а на підлозі постелити ковролін щоб навіть кроків покупців не було чутно, тим самим невідверне
покупців від споглядання ігор.
Закуповувати товар ви зможете оптом на спеціальних базах. При формуванні асортименту пам'ятаєте про те,що ви завжди маєте бути
в курсі новинок - раніше, ніж ваші клієнти. Так що будьте в курсі новинок і в цьому Вам допоможе Інтернет.
Необхідно врахувати такий момент, при підборі продавцівїм важливе уміння ладнати з дітьми їм доведеться підбирати ігри для
дітей, спілкуватися з маленькими відвідувачами, так що люди з вулиці не підійдуть на таку роботу. Крім того, не полінуєтеся
навчити персонал бути ввічливим, ненав'язливим,тактовним. Знадобиться і адміністратор, який стежитиме за порядком в
залі. При великому обороті готівки охоронець теж не завадить.
Тепер про рекламу.
Листівки на зупинках, оголошення по сьому району, реклама по радіо. Все в сукупності дастьнеобхідний результат. Причому в рекламі потрібно робити акцент саме на те, чим ви відрізняєтеся від інших.Не пожалійте грошей
на рекламу в Інтернеті, так ви притягнете набагато більше клієнтів.
При оптових покупках передбачите безкоштовну доставку товару покупцеві.
Якщо бракує засобів на розкручування проекту візьміть кредит у банку, і постачальники товару часто надають товарний
кредит, теж варто використати таку можливість.
Читайте також: Лазертаг
Комментариев нет:
Отправить комментарий