Ресторани швидкого харчування KFC
KFC — всесвітньо відома мережа ресторанів швидкого обслуговування, яка працює згідно з міжнародними стандартами якості.
Насамперед, KFC – це гарний настрій, корисна і смачна їжа, ну і зрозуміло швидке обслуговування. Тут можна поласувати знаменитими стравами KFC, рецепти яких містяться в найсуворішому секреті.
Свою діяльність KFC веде з 90-х, з часів відкриття першого ресторану «РОСТІКС». Починаючи з 2005-го року мережа розвивалася на території України і СНД під спільною маркою«РОСТІКС KFC». З 2010-го року мережа маєназву «KFC» і знаходиться під керівництвом Yum!Brands.
Насамперед, KFC – це гарний настрій, корисна і смачна їжа, ну і зрозуміло швидке обслуговування. Тут можна поласувати знаменитими стравами KFC, рецепти яких містяться в найсуворішому секреті.
Свою діяльність KFC веде з 90-х, з часів відкриття першого ресторану «РОСТІКС». Починаючи з 2005-го року мережа розвивалася на території України і СНД під спільною маркою«РОСТІКС KFC». З 2010-го року мережа маєназву «KFC» і знаходиться під керівництвом Yum!Brands.
По франшизі партнер KFC отримує:
- можливість використання світового досвіду в рекламі і маркетингу;
- ефективну систему оперативного управління бізнесом;
- доступ до корпоративних контактів «Yum!»;
- величезний банк даних по продуктам;
- навчання співробітників та менеджерів підприємств за світовими стандартами;
- оптимізацію робіт по дизайну та будівництва за рахунок залучення і стандартизації фахівців «Yum!».
Вимоги до франчайзі:
- наявність необхідних коштів для розвитку проекту;
- досвід корпоративного та операційного управління, маркетингу і продажів – бажано в готельному секторі, громадському харчуванні, ресторанах швидкого обслуговування;підприємницький дух
- почуття незалежності і завзятість в досягненні поставлених цілей;
- управлінський стиль, лідерські якості;
- переговорні навички – вміння йти на компроміс, гнучкість;
- проникливість і вміння працювати з людьми;
- сумлінність і чесність;
Критерії для підбору приміщення:
- зручні під’їзні шляхи;
- близькість до жвавих транспортних магістралей, станцій метро, великих торговельних і ділових центрів, зупинок транспорту;
- хороша видимість;
- можливість паркування.
Умови ліцензування
паушальний (вступний) внесок — від 50 000 доларів США.
паушальний (вступний) внесок — від 50 000 доларів США.
Роялті — 6% обороту.
термін дії договору – 10 років;
маркетинговий фонд — 5% обороту.
маркетинговий фонд — 5% обороту.
Взято з сайту : http://delo.org.ua/kfc/
Комментариев нет:
Отправить комментарий