среда, 27 мая 2015 г.

Партнерський електронний каталог

Наступна схема бізнесу не вимагає ні яких фінансових вкладень. Вона ідеально підійде тим, хто хоче почати свій бізнес, але не має можливості вкладати великі суми в проект.
Ідея партнерського електронного каталогу досить проста.Давайте розберемося на прикладі. Припустимо, у вашому місті існують декілька магазинів, які займаються продажем індивідуальних товарів. (одяг, іграшки, товари для будинку і інше). Ви домовляєтеся з магазином про співпрацю, яка полягатиме в тому, що ви притягаєте клієнтів магазинам, а вони виплачують вам за цю грошову винагороду. Яким чином ви шукатимете клієнтів?

Створіть інтернет-магазин з каталогом товарів, в якому буде вказаний опис, ціна, фотографія товару. Сайт буде необхідно “розкрутити”, що при нинішньому розвитку глобальної мережі не складе особливих труднощів. Схему виплати винагороду ви обумовлюєте з кожним магазином,як приклад, від кожної купівлі на вашому сайті ви отримуєте певний відсоток.
Як саме організувати такий бізнес вирішувати тільки вам.Наприклад, клієнт оформляє у вашому інтернет-магазині заявку на товар, ваш партнер-магазин її обробляє, клієнт приходить на місце і отримує свій товар. Або ж можна організувати доставку товарів до дому, у такому разі,клієнтові взагалі не доведеться нічого робити, окрім як зробити пару кликів на вашому сайті. Такий варіант для відвідувачів привабливіший, але і з вашого боку він зажадає трохи більше турбот.
Така форма бізнесу вигідна і вам, і оффлайн-магазинам:ви їм клієнтів, вони вам гроші.
Єдиний мінус цього бізнесу в тому, що ця форма співпраці ще не зовсім розвинена. Не усі хазяї магазинів готові до подібного роду взаємодії зважаючи на їх малу обізнаність в цьому. Адже усе невідоме – лякає. Але якщо ви зумієте переконати власників магазинів у вигідності такої моделі співпраці, бізнес швидко себе окупить, і у виграші залишитеся і ви, і ваші партнери.

Читайте також: Як оптимізувати сайт.

Комментариев нет:

Отправить комментарий